let's chat

In de zes jaar dat mijn focus lag op grafisch design heeft de passie voor ruimtelijk ontwerpen mij niet losgelaten. Om dit te beantwoorden en mijn skills te verbreden besloot ik mijn studentenleven voort te zetten in Utrecht om daar Spatial Design te gaan studeren aan de Kunstacademie.

Als grafisch én ruimtelijk ontwerper ben ik een aantal jaar een Té leuk team gaan versterken waarna mijn kriebels om, net als mijn man, mijn eigen onderneming op te zetten concrete plannen werden. En zo ontstond, in januari 2017, mijn eigen ontwerpstudio waarvoor ik in januari 2018 fulltime ben gaan werken.

Inmiddels ben ik alweer een tijdje op weg. Ik heb grootse dromen en vind het heerlijk om daar stapje voor stapje naar toe te groeien. Tot nu toe was de weg hier naartoe erg uitdagend, inspirerend, super leerzaam, zeker niet vlekkeloos en een mooi avontuur waarvan ik zó blij ben dat ik hem ben aangegaan!

Hey there! Ik ben Loes, de lady achter deze studio. Ik heb een passie voor uniek en doordacht design en oog voor eenvoud en precisie. Ik vind het te gek om jouw onderneming naar een hoger niveau te tillen door voor jou een unieke en professionele branding te creëren dat jouw onderneming perfect visualiseert.


Opgroeiend in Harderwijk was ik altijd al bezig met 'ontwerpen'. Aan kleurwedstrijd na kleurwedstrijd werd mee gedaan, mijn kamer kende bijna wekelijks een nieuwe inrichting en ik bleef maar bezig met het ‘designen’ van mijn Hyves pagina ('Hoezo kon je je Facebook pagina niet helemaal stylen?' Destijds een oprechte teleurstelling. HA!)

Tijdens mijn middelbare school periode maakte ik kennis met grafisch vormgeven en webdesign. Ik was verkocht! Een vervolgstudie werd dan ook gedaan in de wereld van Reclame & Media. 

info & prijzen

Zodra alles perfect aanvoelt en je alles hebt goedgekeurd, zal ik je alles definitieve bestanden overhandigen en je, zo nodig, helpen je nieuwe look te lanceren.

Zodra alles perfect aanvoelt en je alles hebt goedgekeurd, zal ik je alles definitieve bestanden overhandigen en je, zo nodig, helpen je nieuwe look te lanceren.

Hand off

05

Om ervoor te zorgen dat jij helemaal happy bent met je branding zijn er standaard twee aanpassingsrondes meegenomen in het proces. Open communicatie is hierin super belangrijk, schroom niet je mening te geven en je ideeën te bespreken want aan het eind van het liedje jij helemaal blij bent met jouw branding.

Om ervoor te zorgen dat jij helemaal happy bent met je branding zijn er standaard twee aanpassingsrondes meegenomen in het proces. Open communicatie is hierin super belangrijk, schroom niet je mening te geven en je ideeën te bespreken want aan het eind van het liedje jij helemaal blij bent met jouw branding.

Fine tuning

04

Met onze creatieve richting als basis ga ik aan de slag en laat ik mijn creativiteit de vrije loop. Samen zullen we de verschillende ideeën langs lopen en gaan we op zoek naar een concept waar jij een klik mee hebt.

Met onze creatieve richting als basis ga ik aan de slag en laat ik mijn creativiteit de vrije loop. Samen zullen we de verschillende ideeën langs lopen en gaan we op zoek naar een concept waar jij een klik mee hebt.

Let the fun begin!

03

Om vanuit het juiste startpunt aan
de slag te gaan zal ik, aan de hand van
ons gesprek, een creatieve richting samen-stellen. Deze bestaat uit een moodboard, doelomschrijving en stappenplan.

Om vanuit het juiste startpunt aan de slag te gaan zal ik, aan de hand van ons gesprek, een creatieve richting samenstellen. Deze bestaat uit een moodboard, doelomschrijving en stappenplan.

Creative direction

02

Surprise! Jij bent de start van het ontwerpproces! Jouw verhaal en passie
voor je onderneming is de basis waar
ik mee aan de slag ga.
Dus als eerste gaan we samen in gesprek om elkaar beter te leren kennen en hebben we het over jou onderneming, haar doelen en natuurlijk haar publiek.

Surprise! Jij bent de start van het ontwerpproces! Jouw verhaal en passie voor je onderneming is de basis waar ik mee aan de slag ga.
Dus als eerste gaan we samen in gesprek om elkaar beter te leren kennen en hebben we het over jou onderneming, haar doelen en natuurlijk haar publiek.

Getting started

01

werkwijze